System CRM
Przedmiotem zlecenia jest dedykowany system CRM służący do kompleksowego zarządzania firmą.
System wykonany został w postaci aplikacji webowej dostępnej z poziomu przeglądarki internetowej po zalogowaniu. Administrator systemu ma możliwość wprowadzania do niego nowych pracowników oraz przydzielania im uprawnień do poszczególnych funkcjonalności systemu. Utworzone w ten sposób konto pozwala pracownikowi na zalogowanie się do systemu za pomocą loginu oraz wygenerowanego hasła.
Wybrane funkcjonalności systemu:
- Zarządzanie pracownikami
- Przechowywanie danych o klientach
- Kalendarz zadań wzbogacony o automatyczne przypomnienia o nie wykonanych zadaniach wysyłane e-mailem do pracownika
- Określanie produktów i usług oferowanych przez firmę
- Tworzenie zamówień oraz generowanie i wysyłka faktur do klientów
- Zarządzanie reklamacjami
- Zarządzanie danymi o pojazdach służbowych, a także o ich użytkowaniu
- Kontrola nad urlopami pracowników
- Mechanizm umożliwiający pracownikom na archiwizację dokumentów oraz wysyłkę plików do administratora
- Generowanie oraz drukowanie raportów
- Mechanizm obliczania prowizji, kontrola wypłat.